Thursday 22 December 2011

My Record ?!!

Assalammualikum semua dan salam 1 "APE".Hahaha,terkejut ke ? sje je nk wt lawak ckit,klaw xterkejut wt-2 laa terkejut.Niey lawak murahan je niey,lawak yg expensive xmampu laa..haha.Ok-2,leave it behind for now..Now back to the topic !Pada tarikh 22 Disember 2011 beberapa jam yg lepas,aku pn xtau laa ntah mcm mne aku sedar-2 je da jam 4 da laa bkn a.m, tp p.m !Bley plak TERLANJUR smpai jam 4 petang.Aku pn xsngke.Sbelum niey record pling lewat aku bngun pn jam 2 p.m.WOW! i'm broke my own record ! yeah ! apesal aku happy pn aku xtau -.-".Tp laa kn,sedare aku pnah cite kt aku.Ade org yg lg POWER tahap gaban dri aku niey!Nk tau ?Seingat aku laa,sedara aku ckap..member diey pnah tido 2 Hari xbngun-2.Aku pn xtau laa,diey tido ke ataupun KOMA..haha.Tp mmg betul laa,member diey tuu tido smpai 2 hari.Dahsyat x dahsyat laa kn ?Yg peliknye tuu,warden diey bley plak x check kt dorm dorg.Niey lg 1 msalah,sedare aku ngan member diey pn da try kejutkan diey gak.Tp apekan daya,DIA SUDAH PERGI~ pergi ke alam mimpi yg jauh.2 hari x makan-2,agknye makan dalam mimpi kot?mne laa tau kn ?ade plak restaurant kt dlam alam mimpi.Anything is possible,Right?^^,
Ok,this my record..What's your's ?
Ok laa,mybe esok atau lusa..aku updatekn blek blog niey.Till then,see yaa ! >_<

No comments:

Post a Comment